  • 1. Data: 2004-05-05 15:21:50
    Temat: wyglad faktury
    Od: "Tommy" <d...@p...onet.pl>

    Witam

    Proszę udzielić mi informacji odnośnie zmian ktore zaszly w wystawianu
    Faktur po 01 maja. Podobno nie nazywa sie to juz FA VAT tylko faktura o
    marze.
    Czy panstwu cos o tym wiadomo ? Interesuje mnie głównie informacja o
    wystawianiu faktur na przewozy. Oraz posrednictwa sprzedazy.
    Podobno uslugi na pzrewozy nie maja rozbicia na cene netto.

    Z gory dziękuję za szybką odpowiedź.

  • 2. Data: 2004-05-05 17:15:45
    Temat: Re: wyglad faktury
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Tommy <d...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > wystawianiu faktur na przewozy. Oraz posrednictwa sprzedazy.
    > Podobno uslugi na pzrewozy nie maja rozbicia na cene netto.

    Na www.mf.gov.pl masz rozporządzenie z wytycznymi dot. zawartości faktury.
    Jedyna zmiana to to, że nie wspominają nic o podpisach.

    P.