  • 1. Data: 2005-04-28 14:22:54
    Temat: (wynagrodzenie)Czy to nie jest ponizej minimum?
    Od: "Zadziorka" <c...@n...px>

    Witam,
    dostalam umowe o prace, na pełny etat. Wynagrodzenie podstawa BRUTTO na
    umowie jest 750 zl.
    Czy czasami ta kwota nie jest ponizej minimalnego wynagrodzenia? (ile ono
    wynosi?)
    Zadziorka
    P.S.
    Wczesniej poszlo na pl.soc.prawo ale ta grupa wydaje mi sie wlasciwa.

  • 2. Data: 2005-04-28 14:31:28
    Temat: Re: (wynagrodzenie)Czy to nie jest ponizej minimum?
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > dostalam umowe o prace, na pełny etat. Wynagrodzenie podstawa BRUTTO na
    > umowie jest 750 zl.
    > Czy czasami ta kwota nie jest ponizej minimalnego wynagrodzenia? (ile ono
    > wynosi?)

    Jestes absolwentką ? Jesli tak to moze wyniesc 80% podstawy przez
    pierwszy rok.

  • 3. Data: 2005-04-28 14:48:12
    Od: "Zadziorka" <c...@n...px>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości

    > Jestes absolwentką ? Jesli tak to moze wyniesc 80% podstawy przez
    > pierwszy rok.

    > Krzysiek, Krakow, http://www.krzysiekpp.prv.pl/

    nie jestem absolwentka i obawiam sie, ze ta kwota jest ponozej minimum

  • 4. Data: 2005-04-28 20:39:41
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Zadziorka <c...@n...px> wystukał[a]:
> [...]
    > na umowie jest 750 zl.
    > Czy czasami ta kwota nie jest ponizej minimalnego wynagrodzenia?

    Podstawa na umowie moze byc i 200 zl o ile faktyczne twoje wynagrodzeni
    brutto (caly etat) nie bedzie nizsze niz 849. Czesto pracodawcy premia
    reguluja wysokosc poborow.

    btw. nie to ze absolwentka, ale masz staż pracy krótszy niż 1 rok -
    wtedy może być 80% min, albo 2 lata - wtedy 90% min.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 5. Data: 2005-04-28 21:09:43
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Zadziorka" <c...@n...px> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > dostalam umowe o prace, na pełny etat. Wynagrodzenie podstawa BRUTTO na
    > umowie jest 750 zl.

    I może być.
    Byle wypłacili minimum.
    HINT: pracodawcama prawo wypłacić premie i ma obowiązek wypłacić
    wynagrodzenie za pełen etat nei mniejsze niż minimalne.

  • 6. Data: 2005-04-29 06:52:11
    Od: "maza" <z...@m...pl>

> [...]
    > Zadziorka
    > P.S.
    > Wczesniej poszlo na pl.soc.prawo ale ta grupa wydaje mi sie wlasciwa.

    W chwili obecnej minimalne wynagrodzenie wynosi 849,00 miesięcznie na pełen
    etat

    --
    Ziemowit Gawecki
    Doradca Podatkowy