  • 1. Data: 2005-08-29 08:56:24
    Temat: wypełnianie druków
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    od dłuższego czasu kopię się z idiotycznym zusem (czyt. jego pracownikami)
    na temat sposobu wypełniania druków ZUS Z-3 oraz ZUS Z-3a.
    Wypełniam je komputerowo i w przypadku, kiedy punkt mnie nie dotyczy nie
    wypełniam go, zresztą tak postępuję przy wypełnianiu pitów nipów i innych
    druków statystycznych, jednak "panienki" zusowskie od jakiegoś czasu z
    upierdliwością godną zusu, przecież nie mają nic innego do roboty, nakazują
    mi w punktach i okienkach, które mnie nie dotyczą wpisywać "NIE DOTYCZY" .
    Nie byłoby tu nic strasznego .... ale jak zobaczycie ten druk i ilość
    okienek do wypełnienia wpisem "NIE DOTYCZY" to prawdopodobnie zapytacie, jak
    ja, czy kogoś tutaj nie p0p!!1d1liło.

    Pomijam fakt, że w programie w momencie wpisania w pole numeryczne napisu,
    tekstu program komunikuje mi błąd.
    Wiem, że w tej chwili jest to sprawa uznaniowa w zależności od regionu ale
    moje pytanie brzmi:

    Czy znacie może akt prawny stanowiący o tym, że pola druków urzędowych,
    które mnie nie dotyczą podczas wypełniania nie wypełnia się ?????

    pozdrawiam
    fart

    i niech mi ktoś powie, że w ZUS, na który ja płacę pieniądze, i to nie małe,
    nie trzeba zrobić rewolucji.

  • 2. Data: 2005-08-29 11:07:24
    Temat: Re: wypełnianie druków
    Od: "Anow" <s...@p...onet.pl>

    Wyślij te druki do ZUS poleconym i poczekaj.
    Jeżeli Oni mają przepis który kaze wpisywać "nie dotyczy" zamiast pustych
    miejsc to powinni cie wezwać do ich poprawienia z podaniem podstawy prawnej.

    Pozdrawiam
    Andrzej N

  • 3. Data: 2005-08-29 11:13:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 29 Aug 2005, fart wrote:

    > Czy znacie może akt prawny stanowiący o tym, że pola druków urzędowych,
    > które mnie nie dotyczą podczas wypełniania nie wypełnia się ?????

    Tak. Dla formularzy np. podatkowych owym aktem jest wzór formularza,
    stanowiący załącznik do rozporządenia wydanego na podstawie ustawy
    który to wzór zawiera informację że "wartość pól pustych przyjmuje
    się za zero".
    Wniosek: winien jest minister który wydał wzór druku dla ZUS.
    Powinien był określić iż "pola puste o wartości numerycznej
    przyjmuje się jak wypełnione wartością zero lub 'nie dotyczy',
    pola tekstowe przyjmuje się za 'nie dotyczy'".

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2005-08-29 13:58:38
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Anow" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jeżeli Oni mają przepis który kaze wpisywać "nie dotyczy" zamiast pustych
    > miejsc to powinni cie wezwać do ich poprawienia z podaniem podstawy

    Ty mnie jeszcze nie znasz ... jak tutaj piszę, to znaczy, że już wszystkie
    logiczne drogi wyczerpałem, czyli w pisaninie doszedłem do dyrektora
    oddziału i nie mam uznania swoich racji ... więc będę pap!!!!!!ał
    dalej........
    aż do zwicięstwa .....
    przecież nie może być tak, że przed piep!!!!!m debilizmem urzędniczym się
    ugnę

    życz mi powodzenia

    pozdrawiam
    fart

  • 5. Data: 2005-08-29 14:01:58
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > przyjmuje się jak wypełnione wartością zero lub 'nie dotyczy',
    > pola tekstowe przyjmuje się za 'nie dotyczy'".

    Gotfrydzie .... czy ja już pisałem, że Twoje rzeczowe wypowiedzi są
    niezwykle treściwe ???????

    Nieee ????????

    Gotrfydzie ... to piszę .. tą, wytyczoną przez Ciebie właśnie droga, którą
    pójdę .....

    życz mi powodzenia

    pozdrawiam
    fart

    droga, którą ide ....... la la la la la la (jak w piosence)
    ahaaaaaaaa w razie czego ... wszystkjo na Ciebie zwalam :))))))))))

  • 6. Data: 2005-08-31 16:26:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 29 Aug 2005, fart wrote:

    > życz mi powodzenia

    ...niniejszym to czynię !
    Daj znać o skutkach jakby co.

    > ahaaaaaaaa w razie czego ... wszystkjo na Ciebie zwalam :))))))))))

    Tia... znalazł się dobroczyńca :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)