    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: wypełnianie druków
    Date: Mon, 29 Aug 2005 13:13:35 +0200

    On Mon, 29 Aug 2005, fart wrote:

    > Czy znacie może akt prawny stanowiący o tym, że pola druków urzędowych,
    > które mnie nie dotyczą podczas wypełniania nie wypełnia się ?????

    Tak. Dla formularzy np. podatkowych owym aktem jest wzór formularza,
    stanowiący załącznik do rozporządenia wydanego na podstawie ustawy
    który to wzór zawiera informację że "wartość pól pustych przyjmuje
    się za zero".
    Wniosek: winien jest minister który wydał wzór druku dla ZUS.
    Powinien był określić iż "pola puste o wartości numerycznej
    przyjmuje się jak wypełnione wartością zero lub 'nie dotyczy',
    pola tekstowe przyjmuje się za 'nie dotyczy'".

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)