    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: wypełnianie druków
    Date: Mon, 29 Aug 2005 16:01:58 +0200

    > Tak. Dla formularzy np. podatkowych owym aktem jest wzór formularza,
    > stanowiący załącznik do rozporządenia wydanego na podstawie ustawy
    > który to wzór zawiera informację że "wartość pól pustych przyjmuje
    > się za zero".
    > Wniosek: winien jest minister który wydał wzór druku dla ZUS.
    > Powinien był określić iż "pola puste o wartości numerycznej
    > przyjmuje się jak wypełnione wartością zero lub 'nie dotyczy',
    > pola tekstowe przyjmuje się za 'nie dotyczy'".

    Gotfrydzie .... czy ja już pisałem, że Twoje rzeczowe wypowiedzi są
    niezwykle treściwe ???????

    Nieee ????????

    Gotrfydzie ... to piszę .. tą, wytyczoną przez Ciebie właśnie droga, którą
    pójdę .....

    życz mi powodzenia

    pozdrawiam
    fart

    droga, którą ide ....... la la la la la la (jak w piosence)
    ahaaaaaaaa w razie czego ... wszystkjo na Ciebie zwalam :))))))))))