  • Data: 2004-10-20 09:04:54
    Temat: Re: wyposażenie + ulepszenie
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article
    <P...@A...portezja
    n.zabrze.pl>,

    > Częścią "zestawu komputerowego". Takie coś jest w KRST.

    No tak. Ale co, jeśli wcześniej kupiłem komputer, a nie zestaw?

    > ...i co z tym silnikiem młockarni BEZ młockarni ? ;)

    To nie jest silnik młockarni :)

    > BTW: patrz "przyczepa". Trzeba sprawdzić czy ustawodawca zaplanował
    > pozycję w KRŚT "silnik młockarni". Jeśli tak to NSA IMO uzna że
    > wolno osobno amortyzować/

    No cóż. W KŚT są osobno silniki. Różne (nawet wiatraki:)).

    > Ale to jest relacja przeciwna !!
    > Każdy śledź jest rybą ale nie każda ryba jest śledziem...

    No właśnie. Ten wał to "inna ryba" ;)

    > [...]
    >
    > Zakup *CZĘSCI O WARTOŚCI NIE WIĘKSZEJ NIŻ 3,5 kzł* !

    A nie, to dopiero zostaje zaliczone dopiskiem. Żeby argumentacja
    Bogusława działała, musisz przyjąć, że w ogólnym przypadku zakup części
    nie jest wydatkiem na ulepszenie. Bez tego masz argumentację typu "A
    wynika z B, a B wynika z A".

    > No i o ile *nie jest to remont* (naprawa) !!

    Z dowodzeniem, że remont jest ulepszeniem ŚT, to wyskakiwał nie będę :)

    > Podaj message-id (a przy okazji sprawdź czy w okolicy nie ma mojego
    > protestu :))

    Trzymaj linkę, będzie szybciej ;)
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&c2coff=1&sa
    fe=off&selm=b3apf6%24
    fg8%241%40atlantis.news.tpi.pl&rnum=26
    Wiem wiem, wykładnia prasowa. Ale protestu nie ma, chyba że się
    referencje posypały.

    > Wg mnie NIE WOLNO podwyższać WP o mniej niż 3,5 kzł.

    W sumie się zgadzam, tylko chcę do końca zrozumieć.

    > No i jest ból: jednorazowa może być stosowana tylko do 3,5 kzł...
    > Chyba trzebaby reguły relacyjne zastosować (są takie, gdzieś
    > widziałem tłumaczenie z prawniczego na matematykę :) - jak
    > znajdę to zapodam).

    A nie wystarczy założenie, że to są części, a nie ŚT? No bo skoro
    dokupienie dwóch części po 3 kzł nie podwyższa WP...

    > [...]
    >
    > Oj... a będziesz ją "ulepszał" ?

    Przypuszczam, że wątpię. Czytnika za >3,5 kzł kupować nie zamierzam.
    Chyba żeby dokupić do niej laptopa... ;)

    > I kiedy oraz z jakim wynikiem zamykasz DG ? :]

    Ja tu mam nadzieję synowi przekazać dobrze funkcjonujące
    przedsiębiorstwo, a Ty mi o zamykaniu... :)

    --
    pozdrawiam
    Jarek