  • Data: 2007-03-06 07:58:37
    Temat: Re: wypozyczenie samochodu
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    vota wrote:

    > Jest to Seicento Van 1.1.
    > ZTCW nie jest to samochod ciezarowy wg ustawy, choc w dowodzie
    > widnieje jako ciezarowy.

    Czyli jest osobowy.

    > Czyli robie tak. Zbieram f-vat za paliwo, prowadze kilometrowke i
    > ryczaltem w koszty wrzucam to co wyjdzie z kilometrowki?

    W koszty wrzucasz tylko te wydatki - udokumentowane fakturami-
    na które wystarcza Ci limitu z kilometrówki.

    I co w
    > takiej sytuacji robie z fakturami za to paliwo? Zbieram po prostu?

    Zrozum, że to właśnie faktury są podstawą do zaliczenia w koszty,
    a nie kilometrówka. Kilometrówką tylko ustalasz,
    jak dużo możesz z tych faktur ująć w bieżącym miesiącu w kosztach.

    > Czy vat od wynajmu odliczam?

    A to ja nie wiem.
    Wg mojej interpretacji art 86.7- to nie odliczałbym.
    Tzn tylko te procenty wg ustawy