    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zagraniczna firma i umowa o dzielo w Polsce
    Date: Mon, 6 Oct 2008 18:51:51 +0200

    On Mon, 6 Oct 2008, Jasek wrote:

    > Witajcie,
    >
    > Czy firma zarejestrowana poza UE moze w legalny sposob zlecic wykonanie
    > dziela Polakowi zamieszkalemu w Polsce?
    ^^^^^^

    Tak z ciekawości (nie podejmuję się ad meritum), czy to dzieło
    jest rzeczowe?
    Bo jak "prawne" (np napisanie programu) to jest pytanie czy w ogóle
    to jest dochód uzyskany w Polsce (czy np. dochód uzyskany za granicą
    do opodatkowania w .pl).
    Jak rzeczowe, to widzę ciekawy problem uboczny - eksport :)
    (podlega pod VAT - ze stawką 0% - czy mi się wydaje?)

    pzdr, Gotfryd