  • 21. Data: 2003-03-09 18:46:19
    Temat: Re: zakonczenie spolki cywilnej-jakie kroki? - c.d.
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Hania chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > Hm, no wlasnie! :) ze tez na to nie wpadlam - przeciez ja nie uzyczalam
    > jemu, tylko naszej s-ce :)

    Słowo "użyczenie" też jest niwłaściwie użyte.Nie można użyczyć S.c.
    której jest się wspólnikiem,mozna natomiast wnieść umową do używania,a to
    nie to samo.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 22. Data: 2003-03-10 13:15:47
    Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl>

    Jacek <c...@p...pl> napisał(a):

    > Słowo "użyczenie" też jest niwłaściwie użyte.Nie można użyczyć S.c.
    > której jest się wspólnikiem,mozna natomiast wnieść umową do używania,a to
    > nie to samo.

    Czy cos w tym kraju jest w ogole dla ludzi??

    pozdrawiam serdecznie
    Hania

  • 23. Data: 2003-03-11 18:01:13
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Hania chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > Czy cos w tym kraju jest w ogole dla ludzi??

    No ta grupa chociażby:-)) czytaj: podatki