  • Data: 2007-10-24 11:09:15
    Temat: Re: zakup mieszkania - współinwestycja - która ustawa
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karoll" <k...@w...plNOSPAM> napisał w wiadomości
    news:ffn8a1$355$1@news.onet.pl...

    > Budował deweloper,

    On był właścicielem całości gruntu czy Wy?

    > a współinwestorami, czyli tymi co dawali kasę wraz z postępem prac byli
    > członkowie grupy trzymającej grunt.
    > Ale dlaczego data zakupu gruntu?

    Bo wtedy nabyłeś nieruchomość (część), na której budowałeś sobie dom.
    Problem w tym że formalnie to nie ta sama nieruchomość, którą teraz chcesz
    sprzedać (ta jest lokalowa) - więc może jednak nie mam racji i US weźmie pod
    uwagę datę wyodrębnienia lokalu.

    Ale nie sądzę - analogiczny przypadek byłby gdybyś kupił działkę budowlaną,
    podzielił ją na mniejsze i osobno sprzedawał - bez wątpienia datą nabycia
    jest data nabycia dużej działki, a nie podziału.