  • 1. Data: 2005-04-22 20:00:54
    Temat: zakup/sprzedaz/strata
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Witam,

    3 miesiace temu kupilem aparat foto, za 2000zl, wliczylem w koszty. Czy
    jesli teraz sprzedam (z faktura) za 1500zl (teraz taka ma wartosc rynkowa)
    to US moze sie przyczepic? Chce sprzedac z faktura, bo kupuje nowy
    a nie mam uzasadnienia dla dwoch aparatow w dzialalnosci.

    DG/kpir/VAT.

    a.

  • 2. Data: 2005-04-22 20:18:19
    Temat: Re: zakup/sprzedaz/strata
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid>

> [...]
    > to US moze sie przyczepic? Chce sprzedac z faktura, bo kupuje nowy
    > a nie mam uzasadnienia dla dwoch aparatow w dzialalnosci.

    Jesli teraz ten aparat ma taką wartość rynkową to w czym problem? Sprzedawaj
    bez obaw :)
    Możesz przy okazji dołączyć sobie jakiś cennik skądś, który będzie na
    wszelki wypadek podkładką.

    monika :)

  • 3. Data: 2005-04-22 21:25:57
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Kalina <d...@s...pl .invalid> wrote:

    > Jesli teraz ten aparat ma tak? warto?? rynkow? to w czym problem? Sprzedawaj
    > bez obaw :)
    > Mo?esz przy okazji do??czy? sobie jaki? cennik sk?d?, kt?ry b?dzie na
    > wszelki wypadek podk?adk?.

    Tez dla mnie to jest logiczne, ale wlasnie obawiam sie, ze czlowiek z US
    moze nie rozumiec dlaczego to tak szybko tanieje. Cennik - nie bardzo jest
    skad bo to jest sprzet uzywany juz... ale dzieki za odpowiedz.

    pozdowienia
    a.

  • 4. Data: 2005-04-25 10:36:26
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > moze nie rozumiec dlaczego to tak szybko tanieje. Cennik - nie bardzo jest
    > skad bo to jest sprzet uzywany juz... ale dzieki za odpowiedz.

    Mówiąc cennik miałam na myśli np ceny takiego sprzętu na Allegro, no po
    prostu rynkowe ceny.

    Pozdr. monika