  • 11. Data: 2005-03-02 12:19:06
    Temat: Re: zakup w UE a VAT
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 3/2/2005 1:05 PM, Użytkownik wik napisał:

    > A jesli sklep Pixmania (we Francji) podeje cene z VAT-em, to zaplace im cene
    > netto czy brutto?

    O rany! Mógłbyś chociaż przeczytać regulamin:
    http://www.pixmania.com/pl/pl/s_action/conditions/in
    dex.html#4

    --
    gefragt

  • 12. Data: 2005-03-02 12:28:28
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 3/2/2005 1:05 PM, Użytkownik wik napisał:

    > A jesli sklep Pixmania (we Francji) podeje cene z VAT-em, to zaplace im cene
    > netto czy brutto?

    Wg regulaminu sprzedaży:
    http://www.pixmania.com/pl/pl/s_action/conditions/in
    dex.html#4
    pixmaniacy nie wystawiają faktur które można by potraktować
    wewnątrzwspólnotowym nabyciem towarów. Tym samym VAT wykazany na takiej
    fakturze nie może zostać odliczony. Zdaje się, że jednyną drogą
    odzyskania tego VATu jest wystąpienie do francuskiego urzędu skarbowego
    o zwrot.

    --
    gefragt

  • 13. Data: 2005-03-02 12:49:01
    Od: "wik" <w...@k...chip.pl>

> [...]
    > fakturze nie może zostać odliczony. Zdaje się, że jednyną drogą
    > odzyskania tego VATu jest wystąpienie do francuskiego urzędu skarbowego

    No to nieciekawie, juz niezbyt atrakcyjnie.
    Ja przeczytalem to:
    http://www.pixmania.com/pl/pl/s_action/faq/index.htm
    l#produits14 :
    "CZY PIXMANIA WYSTAWIA FAKTURY VAT ?

    Tak, wystawiamy faktury VAT, dostarczane one sa standardowo do każdej
    przesyłki. Jeśli zamawiają Państwo na firmę, trzeba mieć europejski Nip
    (zaczynający sie od PL) i zostawić swój numer telefonu, my oddzwonimy aby
    przyjąć zamówienie na stronie dla firm : PIX-PRO."

    Stad moje pytania. Juz nie wiem jak w koncu jest.

    wik

  • 14. Data: 2005-03-02 12:57:59
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 3/2/2005 1:49 PM, Użytkownik wik napisał:

> [...]
    > przyjąć zamówienie na stronie dla firm : PIX-PRO."
    >

    > Stad moje pytania. Juz nie wiem jak w koncu jest.

    Jedno nie przeczy drugiemu. Widocznie zamówienia na firmę (czyli z VATem
    0%) można dokonać ale tylko telefonicznie. Najlepiej rozmów się z nimi.

    --
    gefragt

  • 15. Data: 2005-03-02 14:55:47
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    > Jedno nie przeczy drugiemu. Widocznie zamówienia na firmę (czyli z VATem
    > 0%) można dokonać ale tylko telefonicznie. Najlepiej rozmów się z nimi.

    ha ha ha
    jak sie dodzwonią, chciałem zadzwonić i o coś zapytać ten ich callback jest
    do d..y

    blur