    From: icek <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zaliczka na samochód - faktura VAT, leasing w drodze
    Date: Fri, 28 Sep 2007 22:36:44 +0200

    Jagna pisze:

    > Ale poczekaj, nie wiemy przecież co jest fakturowane na tej zaliczce. Może
    > salon potraktował to jako zaliczkę na zakup samochodu?
    tak jest w tytule:
    zaliczka na poczet zakupu samochodu

    > Potem, gdy już przedmiot leasingu będzie wydany, umowa podpisana, zrobią to
    > swoje "storno", czyli po księgowemu zapis korygujący, bo przecież samochodu
    > nie sprzedadzą, więc FA korekta, a potem wystawią fakturę na wstępną
    > opłatę leasingową... Może być? ;>
    dla mnie, logiczne by było, gdyby:
    wystawili mi korekte, w momencie gdy leasing kupi od nich to auto
    ja wpisuje sobie zaliczke w KUP we wrześniu
    korekta w październiku
    czynsz inicjalny na całą kwotę od leasingu w kup (vat do odliczenia
    według możliwości, nie wiecej niz 6k - wiadomo)

    > i tu dopiero zaczną się schody ;)
    jakie?

    ?

    --