  • Data: 2014-10-03 22:33:10
    Temat: Re: zaliczka pit zaplacona za pozno - korekta pit36L
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 3 Oct 2014, createmodeon wrote:

    > a potem za 2014 wyjdzie mi duza nadplata.
    > Czy moze moge to zuzyc na przestrzeni miesiecy
    > nie wplacajac kolejnych zaliczek?

    O ile się nie mylę, US powinien z urzędu nadwyżkę przeznaczyć na
    bieżące należności.
    Niemniej, po "odkręceniu" zaliczek, wystąpiłbym z wnioskiem
    o zaliczenie nadpłaty na poczet konkretnego celu.
    W efekcie powinna zostać wydana decyzja (przećwiczyłem - spodziewałem
    się, że po prostu zaliczą, a tu przyszedł urzędowy papier)
    i można uznać że "zaliczono".

    > W sumie i tak ich nie wplacam bo mam male wplywy.
    > Caly rok bede czekal na odzyskanie tego?

    A to jak mniemam trzeba by wystąpić o zwrot.
    Za skutek nie ręczę ;)

    pzdr, Gotfryd