    From: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zaniechanie wpisywania faktury
    Date: Tue, 10 Sep 2002 22:01:26 +0200

    > BTW: Tu się wyłania problem nie związany z tym wątkiem -- czy wogóle
    > jakaś firma może odmówić sprzedaży komuś nie spełniającemu warunków na
    > posiadanie wpisu do ewidencji z pozycją ,,sprzedaż kompuerów'' (tak
    > chcą hurtownie komputerowe).

    Tristan,

    Odpowiedz prosze, czy Ty sam wymyslasz takie absurdy, czy tylko opisujesz
    samo zycie?
    Druga kwetia: to co tak sie uparles na ten "wpis do ewidencji"?
    Przypominasz mi kontrole z US, ktora zapytala sie dlaczego "bank" handluje
    "smołą i pierzem" skoro nie ma takiej dzialalnosci wpisanej do statutu
    spółki.
    Na odpowiedz, ze tak interes sie trafił do zrobienia przestali zadawac
    dalsze glupie pytania.

    Pozdrawiam,
    Karol