  • Data: 2018-01-13 11:32:04
    Temat: Re: zapomniałem o zus
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-13 o 10:11, Liwiusz pisze:

    > Nie odliczę, ponieważ podatek od zasiłku jedynie w maleńkiej części
    > pozwoli na przeprowadzenie takiej operacji.

    https://zus.pox.pl/zus/zasilek-chorobowy-a-dzialalno
    sc-gospodarcza.htm

    Wiem, kwoty nieaktualne, ale na potrzeby przykładu wystarczające.

    Przykład 4

    Miesięczna kwota zasiłku stanowi 80% podstawy:

    2062,16 * 80% = 1649,73 zł

    zaliczka na podatek:
    1649,73 x 18% = 296,95 zł

    A ile wynosi składka miesięczna na zdrowotne?

    Pozdrawiam
    Piotr