  • 1. Data: 2005-06-06 19:05:05
    Temat: zasiłek chorobowy
    Od: "Magdalena B." <m...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów
    Pytnie troche nie na te grupę ale mimo wszystko prosze o podpowiedź jak
    rozwiązać mój problem.
    Pracownik - górnik po pracy (tzw dniówka zjazdowa ewidencjonowana na
    potrzeby emerytury górniczej) trafił do szpitala. Lekarz wystawił mu L4 od
    tego dnia. Nie wiem teraz jak mam zaewidencjonować ten dzień - jako dzień w
    pracy (bo przecież był a dla górnika każdy zjazd jest wazny) czy jako
    pierwszy dzień zasiłku chorobowego. Prosze o wskazówki.
    Z góry dziekuję.
    Magdalena B

  • 2. Data: 2005-06-06 19:18:36
    Temat: Re: zasiłek chorobowy
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Magdalena B.
    <m...@p...onet.pl> wystukał[a]:
    > L4 od tego dnia. Nie wiem teraz jak mam zaewidencjonować ten dzień -
    > jako dzień w pracy (bo przecież był a dla górnika każdy zjazd jest
    > wazny) czy jako pierwszy dzień zasiłku chorobowego.

    Możesz jako dzień pracy, skoro go przepracował. Tylko na własne potrzeby
    podpiąc do tego jakąś notatkę odręczną, że ten pierwszy dzień był
    przepracowany (zgodnie z obowiązującym pracownika czasem pracy).

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2005-06-06 19:23:40
    Od: "Magdalena B." <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nikiel ;-)" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > podpiąc do tego jakąś notatkę odręczną, że ten pierwszy dzień był
    > przepracowany (zgodnie z obowiązującym pracownika czasem pracy).

    Dzięki
    Boję sie tylko ze ZUS będzie miał zastrzeżenia, ze pomniejszyłam zasiłek
    chorobowy - bo teoretycznie przysługiwał za 1 dzień więcej

  • 4. Data: 2005-06-07 12:38:36
    Od: "WP" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Magdalena B." <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Boję sie tylko ze ZUS będzie miał zastrzeżenia, ze pomniejszyłam zasiłek
    > chorobowy - bo teoretycznie przysługiwał za 1 dzień więcej

    Wg mnie zasiłek/wynagrodzenie chorobowe powinno byc liczone od całego
    zwolnienia. Napisz jeszcze na czym praca w tym dniu polega.
    Wg mnie błąd popełnił lekarz wystawiając zwolnienie, skoro pracownik w tym
    dniu pracował to zwolnienie powinno byc od dnia nastepnego.