  • 1. Data: 2005-06-06 17:12:51
    Temat: podadek - w karajcach UE
    Od: greg <g...@g...pl>

    mam pytanie - zostalem zatrudniony w holandi i tutaj teraz przebywam -
    jednoczesnie wykonuje umowe o dzielo w polsce - pytanie jest - czy
    powinieniem zglaszac to w tutejszym urzedzie skarbowym - tj holenderskim
    ze mam podpisana dodatkowoa umowe - skoro w polsce juz podatek za to
    odprowadzilem.
    Bede wdzieczny za pomoc
    greg

  • 2. Data: 2005-06-06 17:15:07
    Temat: Re: podadek - w karajcach UE
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    greg wrote:
> [...]
    > powinieniem zglaszac to w tutejszym urzedzie skarbowym - tj holenderskim
    > ze mam podpisana dodatkowoa umowe - skoro w polsce juz podatek za to

    to zalezy jak dlugo przebywasz w holandii i na jakich zasadach.
    Rozliczasz sie z calosci swoich dochodow albo w jednym, albo w drugim kraju.

  • 3. Data: 2005-06-06 17:26:34
    Od: greg <g...@g...pl>

    witek napisał(a):

    > to zalezy jak dlugo
    obecnie 2 miesiac mija
    przebywasz w holandii i na jakich zasadach.
    - tzn. jako malzonek osoby przebywajacej tutaj ponad 3 lata
    > Rozliczasz sie z calosci swoich dochodow albo w jednym, albo w drugim
    > kraju. -
    zapomnialem dodac ze w holandii umowe o prace

  • 4. Data: 2005-06-06 17:58:07
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    greg wrote:

    > obecnie 2 miesiac mija
    > przebywasz w holandii i na jakich zasadach.
    > - tzn. jako malzonek osoby przebywajacej tutaj ponad 3 lata

    > zapomnialem dodac ze w holandii umowe o prace

    i w Polsce juz nie mieszkasz?
    powinienes sie wymeldowac, jezeli jeszcze tego nie zrobiles.
    w Polsce rozliczysz sie tylko z tej umowy o dzielo na pit-37
    Co do przepisów holenderskich dopytaj sie tam.
    podjerzewam, ze polską umowe o dzieło w jakis sposób będziesz musiał tam
    uwzlędnić, ale o szczegółach to już pytaj na miejscu.