  • 1. Data: 2007-05-08 20:44:03
    Temat: zaswiadczenie o wpisie do ewidecji - klasy
    Od: "quroek <q...@p...pl>" <q...@i...po>

    Czy mozna podawac klasy czy konieczne jest podawanie podklas w przypadku
    wpisu do dzialanosci gosp?
    M.

  • 2. Data: 2007-05-08 21:00:27
    Temat: Re: zaswiadczenie o wpisie do ewidecji - klasy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 8 May 2007, quroek <q...@p...pl> wrote:

    > Czy mozna podawac klasy

    Tak. Twierdzący inaczej musi wskazać przepis uchylający w tym
    przypadku działanie art.31.2 Konstytucji :)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2007-05-08 21:20:46
    Od: "quroek <q...@p...pl>" <q...@i...po>

    czyli nie musze podawac podklas? i nie ma takiego obowiazku?

    M.

  • 4. Data: 2007-05-09 06:59:53
    Od: Mehtron <mehtron@mail_po_polsku.onet.pl>

    Witaj,

    quroek <q...@p...pl> napisał(a):
    > czyli nie musze podawac podklas? i nie ma takiego obowiazku?
    >
    > M.

    W tym roku ubiegałem się o wpis do ewidencji i musiałem podać
    każdą najbardziej szczegółową klasę PKWiU (wraz z opisem),
    którą chcę prowadzić. Mniej szczegółowe nie miały znaczenia.
    Jest to bardzo upierdliwe zajęcie, szczególnie jeśli tych pozycji
    ma się ponad 10.

    pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2007-05-09 11:22:12
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > którą chcę prowadzić. Mniej szczegółowe nie miały znaczenia.
    > Jest to bardzo upierdliwe zajęcie, szczególnie jeśli tych pozycji

    Hmm, ode mnie przy wpisie potrzebowali PKD, z możliwie dokładnym podziałem
    (czyli m.in. cała 52 i 45 :).

    To teraz potrzebują też informacji, jakie dokładnie towary będę sprzedawał?
    Chyba mi przy zmianie wpisu wydrukować zostaje całą statystykę PKWiU i jako
    załącznik do wpisu podpiąć!

    Wiem, wiem - Methron pomylił skróty, ale fajnie się uśmiechnąć na mysl, co
    by było gdyby prawdę pisał :)

  • 6. Data: 2007-05-09 18:01:45
    Od: Mehtron <mehtron@mail_po_polsku.onet.pl>

    s...@a...pl napisał(a):

> [...]
    > załącznik do wpisu podpiąć!
    >
    > Wiem, wiem - Methron pomylił skróty, ale fajnie się uśmiechnąć na mysl, co

    Prawdę to pisałem... ale niestety z błędami i dziękuję za korektę.
    Oczywiście chodziło mi o klasyfikację PKD.

    pozdrawiam
    Marcin

  • 7. Data: 2007-05-09 20:11:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 May 2007, Mehtron wrote:

    > W tym roku ubiegałem się o wpis do ewidencji i musiałem podać
    > każdą najbardziej szczegółową klasę PKWiU (wraz z opisem),
    > którą chcę prowadzić. Mniej szczegółowe nie miały znaczenia.

    A podstawę prawną Ci raczyli podać?
    FYI: zmieniałem wpis pod koniec 2006 roku, m.in. poskreślałem
    "szczegółowe" (które mi zostały wskutek pewnego uporu urzędnika,
    kiedy rok wcześniej robiłem obowiązkową darmową "aktualizację"
    w związku z koniecznością dopisania czegoś-tam) i w tych
    klasach w których miałem więcej niż dwa "szczegóły" łupałem
    zawsze najwyższą pasowną pozycją (klasyfikacji) - w tym klasami
    głównymi.

    > Jest to bardzo upierdliwe zajęcie,

    Owszem.
    Tym bardziej że nie widać *powodu* żeby je sobie zadawać!

    Ponieważ sprawa wraca od czasu do czasu: jaka jest, Twoim
    zdaniem, *podstawa prawna* wpisywania "drobnicy"?

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2007-05-09 20:13:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 May 2007, s...@a...pl wrote:

    > Hmm, ode mnie przy wpisie potrzebowali PKD, z możliwie dokładnym podziałem
    > (czyli m.in. cała 52 i 45 :).

    O, i to mi się podoba, do tego IMHO jest zgodne z przepisami :)

    > Wiem, wiem - Methron pomylił skróty, ale fajnie się uśmiechnąć na mysl, co
    > by było gdyby prawdę pisał :)

    Nawet nie zauważyłem :)

    pzdr, Gotfryd