  • 1. Data: 2004-11-17 08:46:55
    Temat: zatrudnienie a wlasna DG
    Od: "tomi" <t...@o...pl>

    Witam grupowiczow.
    Mam pytanie. Do konca wrzesnia bylem zatrudniony na umowe o prace.
    Oczywiscie zaliczka na podatek byla pomniejszana o ulge (44,17 zl).
    Natomiast od 1 pazdziernika zaczalem prowadzic DG. Czy w PIT-5 mam stosowac
    ulge i to wszystko sie skoryguje w deklaracji rocznej ? Czy nie wolno mi
    stosowac ulgi w podatku (530,08 zl) ?

    --

    Pozdrawiam. tomi

  • 2. Data: 2004-11-17 09:17:43
    Temat: Re: zatrudnienie a wlasna DG
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    tomi wrote:

    > Czy w PIT-5 mam
    > stosowac ulge i to wszystko sie skoryguje w deklaracji rocznej ?

    Dokładnie tak. Tylko nie jest to żadna ulga a "podatek obliczony według
    skali"