    From: s...@i...pw.edu.pl (s...@i...pw.edu.pl)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zatrudnienie - na umowe czy dzialalnosc?
    Date: Wed, 23 Jan 2002 20:46:26 GMT

    jeszcze raz witam - a jak to wyglada finansowo?.. przy umowie o prace
    pracodawca potraca mi jakas kwote tytulem skladki na zus, place
    podatek w jakiesj wysokosc; te 'wysokosci' mniej wiecej znam - ale jak
    to wyglada dla dzialalnosci? firma przeznacza 5000 (zakladam ze je
    dostane w formie zaplaty za swiadczone uslugi) i ile z tych 5000 musze
    przeznaczyc na wszelkiego rodzaju haracze? wpadlo mi w ucho cos o
    (minimalnej) skladce na zus - jaka ona jest? do tego podatki - tez nie
    wiem jakie; cos slyszalem o vatowcach i nie-vatowcach (prowadzacych
    dzialalnosc) itd..
    moze jest w sieci jakies www gdzie znajde blizsze info (aktualne w
    miare) o powyzszych?
    pozdrawiam
    serwan
    s...@i...pw.edu.pl