  • 1. Data: 2003-02-07 19:06:36
    Temat: zatrudnienie w firmie ojca
    Od: "plemek" <p...@i...pl>

    znalazłem w archiwum grupy informacje, że ojciec moze zatrudnić mnie w
    swojej firmie pod warunkiem nie pozostawania we wspólnym gospodarswie
    domowym
    Jeżeli tak to gdzie i komu trzeba złożyć oświadczenie nie pozostawania we
    wspólnym gospodarstwie domowym i czy urzędasy się tego przy ewentualnych
    kontrolach czepiają?
    Co właściwie oznacza nie pozostawanie razem w gosp. domowym? Jeżeli mam 26
    lat ale zameldowani jesteśmy pod tym samym adresem nie bedzie to hakiem
    którego ZUS i US mogą się chwycić?
    dziekuje za pomoc i pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-02-08 00:08:46
    Temat: Re: zatrudnienie w firmie ojca
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od plemek -----###

    oświadczenie złozysz kontrolującemu jak będzie chciał...

    nie prowadzicie wspólnego gospodarstwa, czyli np. śpicie osobno, osobno
    jecie, gotujecie, pierzecie itd... znaczy każdy ma swoje a tylko
    mieszkacie pod tym samym adresem...

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...