  • Data: 2005-07-17 16:59:13
    Temat: Re: zawieszenie działalności
    Od: "zlodziej podatkow" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "luki" <N...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ZUS-u (a ten urzad robi najwieksze problemy, jesli chodzi o zawieszanie)
    > absolutnie, ale to naprawde absolutnie, nie interesuje, jaka wybrales forme
    > opodatkowania.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD
    Dokładnie.

    Jeżeli masz zgłoszoną działalność to gdybyś nawet 6 miechów miał " 0 " wpływów
    ZUS musisz płacić. Jedynym ratunkiem jest wyrejestrowanie czyli zakończenie
    działalności. Nie istnieje coś takiego jak zawieszenie działalności o czym dość
    boleśnie przekonałem się na własnej skórze. Wyjątki dotyczą działalności
    prowadzonej sezonowo i muszą obejmować co najmniej 30 dni ( tych 30 dni akurat
    nie jestem pewien ).