    From: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zdolnosci produkcyjne
    Date: Wed, 30 Jun 2004 20:25:47 +0200

    > A nie przyszlo mi do głowy że po pytaniu poznaje sie pytającego. Jak Ty
    > chcesz pisac na ten temat skoro nie wiesz o co pytać?
    > A może najpierw poznaj temat teoretycznie, poczytaj litereturę może Cie
    > oświeci i będizesz wiedział czego nie wiesz i o co pytać. Wiem że to
    > staromodne - po prostu sie uczyć. Ale skuteczne.
    > Nie chcę spotkać na swoje drodzę takiego lekarza jakim Ty będzisz
    > ekonomistą, boże uchowaj...
    >
    > Aha.. i pisz pod cytatem.
    >
    > Maddy

    Kazdy kiedys zaczynal kariere zawodowa:-)

    Ale zgadzam sie z Toba w calej rozciaglosci, moja tyrada wynika z tego, ze
    niewykluczone iz teraz lub w przyszlosci moze zalezec, czy dzieki - lub
    raczej z powodu - decyzji autora watku pracownicy firmy wyladuja na bruku
    bez srodkow do zycia, poniewaz przedsiebiorstwo nie zniesie przeprowadzonych
    eksperymentow ekonomicznych. Tak wiec pal licho wiedze jako taka - poraza
    mnie zupelny brak odpowiedzialnosci.

    Jeszcze dwa slowa do autora:

    zdolnosci produkcyjne - google: ponad 10tys odpowiedzi;
    budzetowanie - google: ponad 16tys odpowiedzi
    (po odmienieniu wyrazow wynik powinien osiagnac w obu kategoriach 50tys
    odpowiedzi, z ktorych z kilkoma zdarzylo mi sie zapoznac, w staromodny,
    wspomniany przez Maddy sposob - czytajac samodzielnie i wyciagajac wnioski).

    Wyniki nierzadko z przykladami (niektore lepsze niz niejeden podrecznik
    dostepny na rynku),
    odnosnikami do literatury i komentarzy... Wystarczy przeczytac kilka
    artykulow aby zrozumiec na jak wielkie pole minowe wszedles:-)

    W dalszym ciagu zycze powodzenia.

    the bast;-)
    LG