  • 1. Data: 2006-05-23 11:33:06
    Temat: zgłoszenie do KRS
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Tak sobie czytam .....

    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/firma_060523/fi
    rma_a_2.html

    i mam nadzieję, że to dotyczy tylko spółek handlowych, a nie wszystkich
    przedsiębiorców?.

    p. m.

  • 2. Data: 2006-05-23 11:38:43
    Temat: Re: zgłoszenie do KRS
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    mvoicem napisał(a):
> [...]
    rma_a_2.html

    > i mam nadzieję, że to dotyczy tylko spółek handlowych, a nie

    Dotyczy tych którzy musza się rejestrować w KRS.
    Swoją drogą boskie. Nie ma druczka i nie ma miejsca w rejestrze na wpis
    NIPu. A potem rząd się oburza że "jak to my nic nie robimy".
    A Minister Sprawiedliwości śpi juz pół roku.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2006-05-24 07:16:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 23 May 2006, Maddy wrote:

    > Swoją drogą boskie. Nie ma druczka i nie ma miejsca w rejestrze na wpis NIPu.
    > A potem rząd się oburza że "jak to my nic nie robimy".

    No jak to nic?
    Podtrzymują obowiązek podania NIPu, to poważna robota takie
    "podtrzymywanie", już starożytni to ujęli opowiadając mity
    o Atlasie, nihil novi (te mity) ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2006-05-29 21:57:38
    Od: "Wiech" <wiebez_spamusiek@su[no_spam]pra.com.pl>

    > Dotyczy tych którzy musza się rejestrować w KRS.
    > Swoją drogą boskie. Nie ma druczka i nie ma miejsca w rejestrze na wpis
    > NIPu.

    No wlasnie - zastanawiam sie w jaki sposob zglosic ten NIP do KRS-u.
    Wyczytalem, ze powinno to byc zrobione w formie "oswiadczenia osoby
    uprawnionej", ale co dokladnie ma znaczyć?

    Czy mam skierowac do sadu pismo o tresci: "oswiadczam, ze firma XYZ
    posiada numer NIP-u 123-324-34-44? Czy moze zalaczyc jakies ksero
    nadania NIP-u? Sam juz nie wiem, a termin do konca maja...

  • 5. Data: 2006-05-30 06:22:53
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Wiech napisał(a):
> [...]
    > posiada numer NIP-u 123-324-34-44? Czy moze zalaczyc jakies ksero
    > nadania NIP-u? Sam juz nie wiem, a termin do konca maja...

    Mnie znajomy adwokat napisał tak: (z pamięci bo nie mam pod ręką)

    "Zarząd Spółki ..... składa wniosek o wpisanie do Rejestru numeru
    identyfikacji podatkowej Spółki.
    Nr NIP ................ nadany został przez Urząd Skarbowy w ..... dnia.....
    W załączeniu kopia decyzji o nadaniu numeru NIP.

    Podpisy zarządu i szlus.

    W tej chwili najważniejsze jest żeby złożyć COKOLWIEK byle nie narazić
    się na zarzut niedopełnienia obowiązku.
    Z tego co czytała ostatnio w Rzepie jak by tego nie napisać wniosek
    będzie nieprawidłowy bo ustawa wymaga żeby wnioski do KRS składać na
    odpowiednich formularzach.
    Których to formularzy nasz ukochany MS nie raczył wprowadzić bo ma
    ważniejsze sprawy.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 6. Data: 2006-05-31 06:39:14
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Tue, 30 May 2006 08:22:53 +0200, Maddy napisał(a):

> [...]
    > Nr NIP ................ nadany został przez Urząd Skarbowy w ..... dnia.....
    > W załączeniu kopia decyzji o nadaniu numeru NIP.

    A mój sąd zarządał dołączenia notarialnie poświadczonego odpisu decyzji
    nadania NIP - niezależnie od pisma

    --
    Mieczysław
    -----------

  • 7. Data: 2006-05-31 12:07:27
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Mieczysław napisał(a):
    > A mój sąd zarządał dołączenia notarialnie poświadczonego odpisu decyzji
    > nadania NIP - niezależnie od pisma

    Fajny sąd. Który to?
    Mój na razie przyjmuje bez gadania, może jak to dotrze do referendarzy
    to zaczną wołać.
    Po prawdzie odkąd zabroniono paniom z podawczego udzielania porad (poza
    wskazaniem jaki druk do czego i ile na które konto płacić) to skończyły
    sie sytuacje, że czegoś nie przyjęły bo im nie pasuje podpis, treść albo
    kolor atramentu i wykłócać sie juz nie trzeba.

    Nic to, grunt że pisemko podbite w biurze podawczym ;)
    Złożone z błędami to mimo wszystko złożone.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 8. Data: 2006-06-01 16:26:39
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Wed, 31 May 2006 14:07:27 +0200, Maddy napisał(a):

    > Fajny sąd. Który to?
    w Gliwicach :))

    --
    Mieczysław