    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zgłoszenie do KRS
    Date: Tue, 30 May 2006 08:22:53 +0200

    Wiech napisał(a):
    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > No wlasnie - zastanawiam sie w jaki sposob zglosic ten NIP do KRS-u.
    > Wyczytalem, ze powinno to byc zrobione w formie "oswiadczenia osoby
    > uprawnionej", ale co dokladnie ma znaczyć?
    >
    > Czy mam skierowac do sadu pismo o tresci: "oswiadczam, ze firma XYZ
    > posiada numer NIP-u 123-324-34-44? Czy moze zalaczyc jakies ksero
    > nadania NIP-u? Sam juz nie wiem, a termin do konca maja...

    Mnie znajomy adwokat napisał tak: (z pamięci bo nie mam pod ręką)

    "Zarząd Spółki ..... składa wniosek o wpisanie do Rejestru numeru
    identyfikacji podatkowej Spółki.
    Nr NIP ................ nadany został przez Urząd Skarbowy w ..... dnia.....
    W załączeniu kopia decyzji o nadaniu numeru NIP.

    Podpisy zarządu i szlus.

    W tej chwili najważniejsze jest żeby złożyć COKOLWIEK byle nie narazić
    się na zarzut niedopełnienia obowiązku.
    Z tego co czytała ostatnio w Rzepie jak by tego nie napisać wniosek
    będzie nieprawidłowy bo ustawa wymaga żeby wnioski do KRS składać na
    odpowiednich formularzach.
    Których to formularzy nasz ukochany MS nie raczył wprowadzić bo ma
    ważniejsze sprawy.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl