  • 1. Data: 2002-04-19 07:07:30
    Temat: zmiana adresu a firma
    Od: "niuska" <j...@w...pl>

    Nastapila zmiana adresu zamieszkania wlasciciela firmy a tym samym zmiana
    adresu siedziby. Trzeba porobic aktualizacje w papierkach.
    Powiedzcie czy o czyms zapomnialam:
    -zmiana we wpisie do ewidencji
    -zmiana w Regonie
    jak juz to bedzie zalatwione to:
    -zmiana w ZUS-e (na jakich drukach??)
    -zmiana w US (NIP-1)

    Cos jeszcze? No i cyz dobra kolejnosc zalatwiania?
    Justyna

  • 2. Data: 2002-04-21 20:48:51
    Temat: Re: zmiana adresu a firma
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Bank?
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2002-04-22 07:14:37
    Od: "niuska" <j...@w...pl>

    > Bank?
    O wlasnie, zapomnialam o banku
    A w ZUS na jakich drukach? Z tego co wiem to na ZUA, ale pani w ZUS-e
    powiedziala ze na ZUA i ZZA a przeciez ten drugi jest dla tych ktorzy
    podlegaja tylko zdrowotnemu a ten osobnik placi wszystkie skladki

    Justyna

  • 4. Data: 2002-04-22 18:48:30
    Od: "Ryszard G" <r...@p...fm>

    Witam

    Użytkownik "niuska" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A w ZUS na jakich drukach? Z tego co wiem to na ZUA, ale pani w ZUS-e
    > powiedziala ze na ZUA i ZZA a przeciez ten drugi jest dla tych ktorzy
    > podlegaja tylko zdrowotnemu a ten osobnik placi wszystkie skladki

    do ZUS
    -ZUA - właściciela jako osoby ubezpieczonej
    -ZFA (zgłoszenie/zmiana danych płatnika składek - osoby fizycznej)

    jeżeli zatrudniasz pracowników
    -inspektor pracy
    -sanepid

    pozdrawiam
    Ryszard G.

  • 5. Data: 2002-04-23 06:24:23
    Od: "niuska" <j...@w...pl>

    > do ZUS
    > -ZUA - właściciela jako osoby ubezpieczonej
    > -ZFA (zgłoszenie/zmiana danych płatnika składek - osoby fizycznej)
    dzieki serdeczne, najwyrazniej zle zrozumialam i zamiast ZZA powinno byc ZFA
    Pozdrawiam
    Justyna