  • 11. Data: 2007-12-01 00:24:56
    Temat: Re: zmiana miejsca zameldowania a DG
    Od: kuba <k...@w...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Tak się NIE DA, przynajmniej zgodnie z prawem!
    > "Firma to Ty"! Ludwik bodaj XV coś podobnego powiedział ;)

    > Tak.
    > I wpis do EDG też.

    > Ale odpowiednikiem "siedziby" dla OF jest miejsce zamieszkania!
    > Nie ma innego określenia dla *przedsiębiorcy*.
    > Przedsiębiorstwo oddziel.

    Czyli, jeśli dobrze rozumiem to co napisałeś, osoba fizyczna prowadząca
    DG w mieście A, przeprowadzająca się z miasta A do miasta B musi w EDG
    miasta A wyrejestrować działalność, a następnie w EDG miasta B
    zarejestrować ją ponownie, zgłaszając jako miejsce wykonywania
    działalności ponownie miasto A, czy tak?

    j.

  • 12. Data: 2007-12-01 10:42:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 1 Dec 2007, kuba wrote:

> [...]
    > ponownie, zgłaszając jako miejsce wykonywania działalności ponownie miasto A,

    Najwyraźniej.
    Nie przewidziano procedury "przenoszenia" DG z A do B.
    Swoją drogą, to taki przyczynek do modnych dyskusji o "jednym okienku".

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2007-12-01 18:39:38
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 01-12-2007 o 11:42:14 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Najwyraźniej.
    > Nie przewidziano procedury "przenoszenia" DG z A do B.
    > Swoją drogą, to taki przyczynek do modnych dyskusji o "jednym okienku".

    Zaraz zaraz, twierdzisz że ja dwa razy nawmówiłem urzedników na
    przestępstwo :) ?
    Znaczy - art. 7d.2 Prawa DG zjadło ;) ?

  • 14. Data: 2007-12-01 21:49:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 1 Dec 2007, t...@o...pl wrote:

    > Zaraz zaraz, twierdzisz że ja dwa razy nawmówiłem urzedników
    > na przestępstwo :) ?
    > Znaczy - art. 7d.2 Prawa DG zjadło ;) ?

    Niniejszym włażę pod stół i ogłaszam, że mam zaległości w czytaniu PDG!

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2007-12-01 23:24:12
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 01-12-2007 o 22:49:34 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Niniejszym włażę pod stół i ogłaszam, że mam zaległości w czytaniu PDG!

    To rach ciach, dużo tam nie zostawili do czytania ;)

  • 16. Data: 2007-12-02 00:26:16
    Od: kuba <k...@w...pl>

    t...@o...pl pisze:
    > Znaczy - art. 7d.2 Prawa DG zjadło ;) ?

    Który to art. konkretnie jest?

    Przeglądam Dz.U. z 1999 r. Nr 101, poz. 1178, czyli
    "USTAWA z dnia 19 listopada 1999 r. Prawo działalności gospodarczej"
    i nigdzie nie widzę art. 7d pkt. 2

  • 17. Data: 2007-12-02 08:18:29
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 02-12-2007 o 01:26:16 kuba <k...@w...pl> napisał(a):

    > Który to art. konkretnie jest?
    >
    > Przeglądam Dz.U. z 1999 r. Nr 101, poz. 1178, czyli
    > "USTAWA z dnia 19 listopada 1999 r. Prawo działalności gospodarczej"
    > i nigdzie nie widzę art. 7d pkt. 2

    Musisz wziąść text ujednolicony

  • 18. Data: 2007-12-02 17:05:14
    Od: kuba <k...@w...pl>

    t...@o...pl pisze:

    > Musisz wziąść text ujednolicony

    Dzięki, znalazłem.

    Pozdrawiam,
    j.

  • 19. Data: 2007-12-02 17:19:46
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 02-12-2007 o 18:05:14 kuba <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]

    wziąść - skąd ja to wziąłem :| ...

  • 20. Data: 2007-12-02 17:22:11
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    > Dzięki, znalazłem.
    >
    > Pozdrawiam,
    > j.

    Podsumowując - zmieniasz wpis w dotychczasowym mieście i możesz już z
    wpisem z tego
    miasta iść do statystycznego żeby zautalizować regon i mieć podkładkę dla
    nowego US.
    Za pierwszym razem nie wiedział o tym i miałem urzedniczego ping-ponga,
    jeździłem w te i wewte
    jak palant.