  • 21. Data: 2007-12-02 22:55:27
    Temat: Re: zmiana miejsca zameldowania a DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 2 Dec 2007, t...@o...pl wrote:

    > To rach ciach, dużo tam nie zostawili do czytania ;)

    Nie no, pod stół właziłem *po* przeczytaniu tego co tam napisali ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2007-12-05 13:26:18
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    t...@o...pl w <news:op.t2o703qkipkhj4@unk.compnet.com.pl>:

    > Musisz wziąść text ujednolicony

    Ktoś tu powinien przeprosić za odsyłanie do aktu uchylonego... ;-)

    Co nie zmienia faktu, że odpowiedni zapis widnieje w ustawie o swobodzie DG

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 23. Data: 2007-12-05 13:40:12
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 05-12-2007 o 14:26:18 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

    > Ktoś tu powinien przeprosić za odsyłanie do aktu uchylonego... ;-)
    >
    > Co nie zmienia faktu, że odpowiedni zapis widnieje w ustawie o swobodzie
    > DG

    Nie ma za co przepraszać, art 7 pdg dalej obowiązuje, za to odpowiedni
    rozdział
    w ustawie o swobodzie jeszcze nie obowiązuje.

  • 24. Data: 2007-12-05 14:03:05
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    t...@o...pl w <news:op.t2u6xackipkhj4@unk.mshome.net>:

    > Nie ma za co przepraszać, art 7 pdg dalej obowiązuje, za to odpowiedni
    > rozdział
    > w ustawie o swobodzie jeszcze nie obowiązuje.

    To na kiego napisali na sejmowych stronach, że status uchylony -- niech
    prawdę napiszą, że uchylony częściowo.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 25. Data: 2007-12-05 14:12:12
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 05-12-2007 o 15:03:05 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

    > To na kiego napisali na sejmowych stronach, że status uchylony -- niech
    > prawdę napiszą, że uchylony częściowo.

    Ale to chyba nie do mnie uwaga ;)

  • 26. Data: 2007-12-06 10:14:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 Dec 2007, 'Tom N' wrote:

    > To na kiego napisali na sejmowych stronach, że status uchylony

    Bo ku utrapieniu prawników w języku polskim nie ma czasu zaprzyszłego
    (hm... powinno być "przedprzyszły"?) czyli takiego, który opisuje
    stan zdarzenia uchylonego, ale w przyszłości :) (uchylenie ma miejsce
    teraz a dotyczy przyszłości, jak widać nie da się tego zapisać
    prosto - "brak słów"!)

    > -- niech
    > prawdę napiszą, że uchylony częściowo.

    Ale on już jest uchylony, tylko jeszcze nie przestał obowiązywać :D
    IMHO użyte słowa są niekompatybilne - jak widać "uchylony" nie jest
    przeciwieństwem "obowiązujący".

    pzdr, Gotfryd

  • 27. Data: 2007-12-06 13:56:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Gotfryd,

    Thursday, December 6, 2007, 11:14:53 AM, you wrote:

> [...]
    > stan zdarzenia uchylonego, ale w przyszłości :) (uchylenie ma miejsce
    > teraz a dotyczy przyszłości, jak widać nie da się tego zapisać

    "będzie uchylony".

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 28. Data: 2007-12-06 14:18:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Dec 2007, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > "będzie uchylony".

    IMHO nie.
    "Będzie uchylony" może dotyczyć aktów, dla których ktoś składa obietnicę
    że je uchyli (np. jak wybory wygra :>).
    Ten akt już JEST uchylony, nikt nic uchylać nie musi.
    Z datą przyszłą uchylili w zeszłym roku... :)

    pzdr, Gotfryd

  • 29. Data: 2007-12-06 14:24:55
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 06-12-2007 o 15:18:13 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > że je uchyli (np. jak wybory wygra :>).
    > Ten akt już JEST uchylony, nikt nic uchylać nie musi.
    > Z datą przyszłą uchylili w zeszłym roku... :)

    IIRC uchylili w 2004, przy czym art. 7 PDG zostawili do 1/1/2007.
    W zeszłym roku prolongowali to do 30/9/2008, ze względu na to że nie
    zdążyli
    z tym nowym rejestrem dg, o którym mowa w nieobowiązujących jeszcze
    artykułach
    "rejestarcyjnych" ustawy o swobodzie dg.

    Osobiście miałem chwilę konsternacje z tego powodu, gdyż chciałem po
    1/1/2007 zmienić
    wpis - a tam nikt nic nie wie o nowych zasadzach i do tego stare
    formularze - myśleli że z czubkiem
    gadali :)