  • 1. Data: 2003-02-17 22:45:39
    Temat: znowu reklama
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    dostałam fakturę opiewającą na druk banera reklamowego i opłata za jego
    umiejscowienie w określonym miejscu przez miesiąc. Na fakturze obie pozycje
    są wyodrębnione.
    Czy powinnam wystawić fv wewnętrzną na przekazanie banera na potrzeby
    reklamy??
    Rozumiem, że wątpliwości co do prawa do odliczenia vat za usługę dot. jego
    umiejscowienia nie ma.

    Magda

  • 2. Data: 2003-02-17 22:52:15
    Temat: Re: znowu reklama
    Od: "BK" <k...@f...polbox.pl>

    a czy nastąpiło przekazanie tego bannera? jeśli nie, to wydaje się, że nie ma
    potrzeby naliczania vat-u.
    bohdan

  • 3. Data: 2003-02-17 23:01:25
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    ale co rozumiesz przez "przekazanie"?? banner juz wisi i reklamuje.

    Magda