eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkizus- przekroczenie podstawy w 2003 r. - jar rozliczyć? › Re: zus- przekroczenie podstawy w 2003 r. - jar rozliczyć?
    From: "L." <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zus- przekroczenie podstawy w 2003 r. - jar rozliczyć?
    Date: Fri, 22 Oct 2004 10:33:25 +0200

    Użytkownik "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cla4dl$jtg$1@news.onet.pl...

    > Tobie coś wychodzi z przepisów a mi z logiki (tylko czasem ciężko się jej
    > doszukać)

    > Ja jestem informatykiem, który został poproszony przez klienta o
    > wprowadzenie tej korekty do programu płatnik i płace, gdyż dla tego
    > użytkownika ten problem (wg niej techniczny a nie merytoryczny) jest zbyt
    > ciężki.
    > No ja to muszę sobie na spokojnie przemyśleć.

    > Skoro ów limit przekroczył czyli musiał łącznie w kilku zakładach zarobić
    > trochę ponad 60 tys zł. Co dla księgowej, która ma to wyprostować a
    rocznie
> [...]

    a wiec w programie płacowym nalezy ująć tę kwotę podstawy przekroczenia i na
    nowo obliczyc zus i podatek. złozyc korektę do zus z indentyfikatorem
    wyzszym np. 02
    jednak nalezy ustalic wysokosc wynagrodzenia w obu zakładach pracy, bo
    przekroczenie podstawy liczy sie co do dnia, a nie miesiąca.

    i jesli chcesz, to podaj te kwoty wynagrodzenia a szybko wylicze jak to ma
    byc w zus, pit.