eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkizus - raporty dla ubezpieczonych › Re: zus - raporty dla ubezpieczonych
  • Data: 2004-04-05 19:57:03
    Temat: Re: zus - raporty dla ubezpieczonych
    Od: Bunio <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]





    > Cześć,
    > Mam pytanko w sprawie raportów ZUS RMUA...
    > Otóż w firmie, w której zaczęłam pracować, panuje zwyczaj drukowania raportów
    > RMUA w dwóch egzemplarzach.. - 1 dla ubezpiczeonego a 2 wpina się w
    > dokumentację... W rezultacie, przy dużej liczbie pracowników, segregatorów
    > pełnych RMUA przybywa jak grzybów po deszczu..
    >
    > Zastanawia mnie czy płatnik ma obowiązek przechowywać te raporty ?
    >
    > W poprzedniej firmie, w której pracowałam, nie mieli podobnych tradycji.
    > Nie jestem specjalistą od zus-u, więc nie wiem, która z tych sytuacji jest
    > prawidłowa.. Proszę o sugestie.

    Jeśli firma jest duża moim zdaniem szkoda papieru i tonera...
    RMUA można wygenerować w każdej chwili na podstawie RCA .. są tworzone
    dynamicznie

    a co do znikającego płatnika... a szczególnie danych (pisałem o tym parę
    miesięcy temu)

    Właśnie czy pracodawcę obowiązuje ustawa o ochronie danych osobowych w
    kontekscie płatnika oraz konieczności archiwizacji baz ???


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1