eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkizus - raporty dla ubezpieczonych › Re: zus - raporty dla ubezpieczonych
  • Data: 2004-04-05 11:24:09
    Temat: Re: zus - raporty dla ubezpieczonych
    Od: "TH" <i...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "monia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:2d08.00000101.40712aef@newsgate.onet.pl...
    > Cześć,
    > Mam pytanko w sprawie raportów ZUS RMUA...
    > Otóż w firmie, w której zaczęłam pracować, panuje zwyczaj drukowania
    raportów
    > RMUA w dwóch egzemplarzach.. - 1 dla ubezpiczeonego a 2 wpina się w
    > dokumentację... W rezultacie, przy dużej liczbie pracowników, segregatorów
    > pełnych RMUA przybywa jak grzybów po deszczu..
    >
    > Zastanawia mnie czy płatnik ma obowiązek przechowywać te raporty ?
    >
    > W poprzedniej firmie, w której pracowałam, nie mieli podobnych tradycji.
    > Nie jestem specjalistą od zus-u, więc nie wiem, która z tych sytuacji jest
    > prawidłowa.. Proszę o sugestie.
    >
    > Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za pomoc,
    > Monia.
    > Powiem szczerze, że ja też robię kopię papierową ale mam mało ludzi (10).
    A robię to po to, że znając ludzi to na pewno zgubią i za rok dwa, przyją
    ponownie po ten truk, a jak tak niedaj Boże szlak trafi całego Płatnika, mam
    koleżankę która już to przerabiała, że jej ""informatyk"" skasował cały
    program od 1999 do 2002, teraz ZUS robi ł rozliczenie za 2002 i znaleźli
    byki w zgłoszeniach i kazali jej robić korektę za cały 2002. A ponieważ
    nie ma tego roku w komputerze musiała pisań ręcznie.
    Nikomu tego nie życzę.
    TH
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1