  • 1. Data: 2005-01-25 12:24:18
    Temat: zw+22% rozliczenie vat-7
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Witam,

    Sprzedaje od zeszlego roku, ze stawka 'zw' i 22%. W 2003 sprzedawalem
    tylko 22% czyli w 2004 odliczalem caly vat od zakupow, teraz pora
    na rozliczenie, czy mam to zrobic w vat-7 za grudzien (czyli dzis)
    czy za styczen?

    pozdrowienia
    p.

  • 2. Data: 2005-01-25 12:40:17
    Temat: Re: zw+22% rozliczenie vat-7
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Wemif wrote:

> [...]
    > tylko 22% czyli w 2004 odliczalem caly vat od zakupow, teraz pora
    > na rozliczenie, czy mam to zrobic w vat-7 za grudzien (czyli dzis)

    "dokonuje się w deklaracji podatkowej składanej za pierwszy okres
    rozliczeniowy roku następującego po roku podatkowym, za który dokonuje się
    korekty"
    wg mnie w ustawie ejst "jak byk", ze za styzcnen...

    A przy okazji ze chyba od maja...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2005-01-25 13:05:44
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    bo <a...@a...edu.pl> wrote:

    > "dokonuje si? w deklaracji podatkowej sk?adanej za pierwszy okres
    > rozliczeniowy roku nast?puj?cego po roku podatkowym, za kt?ry dokonuje si?
    > korekty"
    > wg mnie w ustawie ejst "jak byk", ze za styzcnen...

    Dziekuje!

    p.

  • 4. Data: 2005-01-25 13:59:07
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Wemif wrote:

    > Dziekuje!

    ale..

    "stpsujesz sie pdopowyzszego na wlasna odpowiedzialnosc.."

    (C)mady -

    "kazdy odpowiada za siebie"

    Mila Pani z US w Chrzanowie..

    Boguslaw