  • Data: 2007-09-26 13:02:20
    Temat: Re: zwolenienie lakarskie a "generowanie kosztów"
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 26 Sep 2007, Jagna wrote:

    > Bo podpisując wykonałby coś, co można by sklasyfikować jako "aktywność
    > ludzką zmierzająca do osiągnięcia zarobku, w tym pozarolnicza działalność
    > gospodarcza, choćby nawet polegająca na czynnościach nieobciążających w
    > istotny sposób organizmu przedsiębiorcy".
    >
    > Ja tego nie wymyśliłam ;)
    > Naprawdę! ;p

    Ależ ja na potrzeby dyskusji akceptuję dowolną tezę.
    Tak przyjmiemy to OK. Siak przyjmiemy to też OK.
    Pokazuję tylko że konkretna teza pociąga za sobą dalsze skutki.

    > Po podpisaniu jednej, czy dwóch faktur? Gotfryd... demonizujesz ;)

    Gdzie tam.
    Albo ustalamy, że owa "aktywność" w ramach wystawiania f-ry jest
    dostatecznym powodem uznania "czynności choćby nie obciążały
    organizmu", albo nie jest.
    Jeśli JEST, to realizacja tych czynności przez małżonka stanowi
    przecież DG, bo "realizuje czynności" :|

    > Wiem, że to Twoje "prowadzenie" odnosisz do tego, co napisałam wyżej, ale
    > to chyba nie ta analogia.

    Właśnie ta :)

    > Co, oczywiście nie oznacza, że ja mam rację :)

    Ani ja :)
    Jest trzecia droga - że ZUS przestanie czepiać się wystawienia faktury :)

    pzdr, Gotfryd