  • 1. Data: 2010-04-20 10:24:32
    Temat: zwolnienie z vat
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    czy dobrze rozumie osoba która skorzystała ze zwolniona z vat
    1. może odliczać koszty od podatku
    2. nie może odliczać vat

  • 2. Data: 2010-04-20 11:08:52
    Temat: Re: zwolnienie z vat
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    zlotowinfo pisze:
    > czy dobrze rozumie osoba która skorzystała ze zwolniona z vat
    > 1. może odliczać koszty od podatku
    > 2. nie może odliczać vat

    polska języka być trudna...

    Odpowiadając w podobnej formie: i tak i nie zależy od uwarunkowań,
    związanych z różnicą interpretacji kryteriów przyjętych za argumenty
    przy założeniu, że jak powyżej.
    Czy taka odpowiedź Cię zadowala?

    :)
    Ranger

  • 3. Data: 2010-04-20 13:35:43
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > czy dobrze rozumie osoba która skorzystała ze zwolniona z vat
    > 1. może odliczać koszty od podatku
    > 2. nie może odliczać vat

    2. TAK'

    A co do 1., do po pierwsze koszty sie odlicza nie od podatku a od przychodu,
    a po drugie mozliwosc odliczanai kosztów zalezy od wybranej formy
    rozliczania sie z podatku dochodowego, ktora to forma ma sie nijak do
    zwolnienia z VAT, badz nie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-04-20 14:20:40
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > przychodu, a po drugie mozliwosc odliczanai kosztów zalezy od wybranej
    > formy rozliczania sie z podatku dochodowego, ktora to forma ma sie nijak

    ok dzięki, rozumiem że "1." źle sformułowane, wiem ocb
    chyba tylko ryczałt nie może...
    2. się domyślałem ale wolałem dopytać

  • 5. Data: 2010-04-21 11:15:33
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    czy ryczałtowiec może stracić prawo do ryczałtu? jest jakaś granica?

  • 6. Data: 2010-04-21 23:55:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Apr 2010, zlotowinfo wrote:

    > czy ryczałtowiec może stracić prawo do ryczałtu? jest jakaś granica?

    Jest kilka warunków, nie tylko granica przychodu (wysoka).
    Są czynności które "wywalają" z ryczałtu - natychmiastowo.
    Ustawa:

    Niektóre z pozycji mogą wydawać się "niegroźne", a można wpaść
    przez głupotę (np. zapłacić za kogoś w ramach nieuświadomionego
    pośrednictwa finansowego) albo coś związane z reklamą na
    przykład.
    Dodatkowe ograniczenia są wprost w ustawie, art.8:
    ...i gdzieś tam w okolicy jest opisana procedura "wylotu"
    z ryczałtu.

    pzdr, Gotfryd