    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zwrot dla współmałżonka [tym razem po Polsku]
    Date: Thu, 13 Jul 2006 11:10:54 +0200

    Jano napisał(a):
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > A przecież nie pisałem czym jest firma żony. Pisałem tylko o pełnomocniku
    > do jej konta. Na całe szczęście to jestem ja ale różnie może bywać.

    Czyli żona ustanowiła pełnomocnika do swojego konta, US przelał kasę,
    pełnomocnik kasę wypłacił i zdefraudował. Czemu wg. ciebie US miałby coś
    w tej sytuacji robić? Przecież przelał tam gdzie trzeba?. A to jest
    problem małżonki kogo sobie jako pełnomocnika ustanawia.

    > firmie

    > Ale nie dla banku. ;)

    Mógłbyś rozwinąć?

    > A tak swoją drogą to jak brakuje na firmowym a przychodzi termin płacenia
    > podatku czy ZUS-u to się nie szcypam w przelewanie na firmowe i płacenie z
    > firmowego ytyulko walę z osobistego i mam to w nosie co powie bank, US,
    > czy ZUS (na razie nie mieli pretensji).
    > Myślę że dużo gorzej byłoby gdyby w ogóle nie zapłacić.

    No pewnie gorzej. Ale to nie jest argument za tym że US miałby się
    tłumaczyć że ktoś zdefraudował pieniądze z czyjegoś firmowego konta :)

    p. m.