  • Data: 2008-02-19 09:22:23
    Temat: Re: zwrot za podroz zagraniczna
    Od: "CzeslawEm." <n...@h...homelinux.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19.02.2008 jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał/a:

    > Oczywiście nie piszesz najważniejszego: po co cie wysyłają.

    1. Dzieki za odpowiedz.
    2. Wiedzialem ze jestem genialny.

    3.
    Wysylaja mnie na szkolenie wiec diety i noclegi odpadaja. Moge chyba
    mimo to wystawic diety na 25% dniowki. Glowny koszt to bilet
    samolotowy kupowany w kraju. (Musi sie zaliczac do kosztow delegacji,
    nie ?)

    Co w takim wypadku ?
    Refakturowanie ?
    -----