  • 11. Data: 2007-11-29 16:35:40
    Temat: Re: Rewolucja w podatkach od "lewych" dochodów
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Natomiast upewnij się do jakiej kategorii źródeł przychodów nalezy adSense
    > - różne USy różnie to klasyfikują,
    > a to ma wpływ na sposób rozliczania. Ja znam 3 wersje - DG, najem, inne
    > źródła.

    Czy ktoś mi uprzejmie wytłumaczy co to jest AdSense.

    Pzdr-Kriss

  • 12. Data: 2007-11-29 19:25:12
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Czy ktoś mi uprzejmie wytłumaczy co to jest AdSense.

    System reklamowy Google - każdy może darmowo się zarejestrować i wklejać
    kawałek kodu JavaScript dostarczonego przez Google do swojej strony, co
    zaowocuje wyświetleniem oglądającemu tą stronę reklamy, a w przypadku
    jej kliknięcia przez oglądającego, naliczeniem przez Google odpowiedniej
    sumy dla właściciela strony.

    Innymi słowy, można bardzo prosto zarabiać na reklamach.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 13. Data: 2007-11-30 20:39:27
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > sumy dla właściciela strony.
    >
    > Innymi słowy, można bardzo prosto zarabiać na reklamach.

    Dzięki za wytłumaczenie problemu bez dodatkowych złośliwości.
    W tym przypadku o dacie powstania obowiązku podatkowego decyduje data
    otrzymiania środków na rachunek bankowy - zapłata.

    Pzdr-Kriss