  • 1. Data: 2007-08-01 15:31:30
    Temat: Rozliczanie wyjazdów służbowych
    Od: "Anxy" <a...@p...onet.pl>

    Szukając informacji dot. wyjazdów służbowych natknęłam się w internecie na
    taką oto interpretację:

    'Dokumentowanie wydatków za podróż służbową - 2007.01.15

    Urząd Skarbowy w Staszowie, PD/415-19/06

    Zgonie z przepisami obowiązującymi od 01.01.2007r., rozliczenie kosztów
    podróży służbowej powinno nastąpić w ciągu 14 dni od dnia zakończenia
    podróży.'

    Czy to znaczy, że nie mogę z końcem miesiąca zrobić zestawienia wyjazdów
    służbowych (tabela z wszystkimi niezbędnymi danymi) i zaksięgować to z datą
    np. 31 lipca 2007 r.? Tak dotąd robiłam...

    Pozdrawiam

    Anxy (DG, VAT, KPiR, memoriał)