  • 1. Data: 2007-08-01 08:21:47
    Temat: likwidacja dzialanosci gospodarczej - US.
    Od: "..::TOMI::.." <a...@i...pl>

    Witam!

    Z dniem 31.07.07 wykreslilem moja dzialanosc z ewidencji w Urzedzie Miasta.
    Nastepnym krokiem do pokonania jest Urzad Skarbowy.
    Prowadzilem dzialanosc na zasadzie ryczaltu.
    Nie zostalo mi nic na stanie - wiec remanent wynosi 0zl.
    Srodkow trwalych tez - 0.

    Mam w zwiazku z tym pytanie co musze zrobic w US:
    Na pewno Skladam NIP-3.
    Pisze jakies pismo do Naczelnika US, ze zlikwidowalem DG?
    I tutaj mam najwieksze watpliwosci:
    W Ustawie pisze, ze tydzien przed sporzadzeniem remanentu likwidacyjnego
    musze powiadomic Naczelnika, czy jezeli w moim przypadku remanent wynosi
    0zl, musze tez skladac pismo o ZAMIARZE sporzadzenia remanentu czy po prostu
    zalatwiam to w ciagu 1 dnia i podaje 0zl na jakims druku.

    Prosze o rozwianie watpliwosci.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-08-01 19:40:50
    Temat: Re: likwidacja dzialanosci gospodarczej - US.
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 1 Aug 2007 10:21:47 +0200, "..::TOMI::.."
    <a...@i...pl> wrote:

> [...]
    >0zl, musze tez skladac pismo o ZAMIARZE sporzadzenia remanentu czy po prostu
    >zalatwiam to w ciagu 1 dnia i podaje 0zl na jakims druku.
    Skad wiesz ze u Ciebie "remanent wynosi 0" jesli jeszcze go nie
    zrobiles? :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2007-08-01 22:08:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 1 Aug 2007, WAM wrote:

    > Skad wiesz ze u Ciebie "remanent wynosi 0" jesli jeszcze go nie
    > zrobiles? :)

    Przyznaję, że to chyba najkrótszy wykład na pytanie "dlaczego" :)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2007-08-02 09:59:49
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 1 sierpnia 2007 21:40
    (autor WAM
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <v...@4...com>):

    > Skad wiesz ze u Ciebie "remanent wynosi 0" jesli jeszcze go nie
    > zrobiles? :)

    No wiesz, jak widzi pustki w magazynie..... Poza tym chyba nie ma zakazu
    robienia sobie remanentów nieoficjalnych.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 5. Data: 2007-08-02 12:43:25
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 01 Aug 2007 10:21:47 +0200, ..::TOMI::.. napisał(a):

> [...]
    > 0zl, musze tez skladac pismo o ZAMIARZE sporzadzenia remanentu czy po prostu
    > zalatwiam to w ciagu 1 dnia i podaje 0zl na jakims druku.

    Czy jesteś pewien, że obowiązek informowania Naczelnika dotyczy remanentu
    przy ryczałcie? Kiedyś ktoś podawał na grupie, że informować muszą tylko
    ci na zasadach ogólnych.

  • 6. Data: 2007-08-02 21:01:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 2 Aug 2007, Wrak Tristana wrote:

    > (autor WAM
    >
    > No wiesz, jak widzi pustki w magazynie..... Poza tym chyba nie ma zakazu
    > robienia sobie remanentów nieoficjalnych.

    Ale nieoficjalny remanent nie uprawnia do domniemań na tematy
    podatkowe :O

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2007-08-03 20:48:53
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 2 sierpnia 2007 23:01
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0708022300510.3412@athlon64>):

    Nieoficjalnych, na grupie?

  • 8. Data: 2007-08-03 21:14:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 3 Aug 2007, Wrak Tristana wrote:

    > Nieoficjalnych, na grupie?

    Ależ nie - mowa o oficjalnych, "wiem że remanent wyniesie zero".
    Nie zrobił to nie wie, dopóki nie sporządził jest to tylko jego
    gdybanie a nie "ważne podatkowo oświadczenie w obowiązującej
    formie".
    Nieoficjalnie to możesz nam np. napisać zarówno że masz 100 kzł
    straty jak i że masz 100 kzł zysku - podatkowo będzie to bez
    znaczenia, bo liczy się urzędowo ważny "papier" :>
    Swoją drogą, uwaga WAMa też mnie zaskoczyła formą streszczenia :)

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2007-08-04 12:27:06
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 3 sierpnia 2007 23:14
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0708032310310.3712@athlon64>):

    > Ależ nie - mowa o oficjalnych, "wiem że remanent wyniesie zero".

    Wie nieoficjalnie... Może jest jasnowidzem? :D
    W każdym razie wie...

  • 10. Data: 2007-08-04 12:43:47
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości news:

    > Wie nieoficjalnie... Może jest jasnowidzem? :D
    > W każdym razie wie...

    Wystarczy że zapobiegliwie sprzedał wszystko komuś co mogłoby być w
    remanencie, to wie.
    Ja też tak zrobiłem przy kończeniu dgof.