  • 11. Data: 2022-12-05 19:20:12
    Temat: Re: Rozliczenie delegacji i samochodu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Nov 2022 19:02:48 +0100, cef wrote:

    > Przyjmuję takie rozumowanie.
    > Dla mnie te kolejne ograniczenia dotyczące
    > paliwa (ewidencje, kratki, Lisaki, gaz, 75%. 20%
    > itp) zawsze będą świadectwem nieudolności aparatu
    > skarbowego czy kulawej legislacji i niekończącej się pomysłowości podatników
    > a nie jakimiś działaniami w celu uwzględnienia użycia w innym celu.

    Powiedzmy sobie szczerze - podatnicy będą naduzywac, a udolny aparat
    ... co ma zrobic - żądać uzasadnienia każdej podróży i każdego
    kilometra?

    No to zrobili jak zrobili, moze i dobrze. Zreszta nie tylko u nas.

    Tylko zostają takie kwiatki, ze podróz ewidentnie słuzbowa,
    a dostajesz po kieszeni.
    Widac trzeba sie nie szczypac, i laczyc słuzbowe z prywatnymi, zeby
    sie odkuc na fiskusie :-)

    J.