  • 1. Data: 2003-11-30 16:26:07
    Temat: Rozliczenie skradzionego notebook'a
    Od: Kuba <k...@p...onet.pl>

    We wrześniu tego roku kupiłem notebooka (jednoosobowa DG, PKPiR).
    Wczoraj miałem włamanie do samochodu i skradziono mi go.
    Policja została powiadomiona i spisała protokół.
    Najprawdopodobniej będzie umorzenie postępowania.
    Jak od strony księgowej rozliczyć tego notebooka ?
    VAT został odliczony w pażdzierniku, w październiku rozpoczęła się
    amortyzacja liniowa (30%).
    Czy dobrze myślę, że VAT-u nie ruszam ?
    Czy czekać na pismo w sprawie umorzenia postępowania z Policji i z
    datą wpływu tego pisma zaliczyć niezamortyzowaną część w koszty czy
    też wpisać z datą wczorajszą ?
    Co z amortyzacją za listopad ? Amortyzować za cały miesiąc,
    proporcjonalnie za 29 dni czy w ogóle ?
    Przepraszam za tyle pytań ale pierwszy raz coś takiego mi się
    zdarzyło.

    Pozdrawiam całą grupę

    Kuba