-
1. Data: 2003-07-22 09:53:36
Temat: Rozliczenie zuzytych materialow - jak
Od: e...@b...pl
Witam. Mam nastepujace problem:
Klient chce aby mu siec komputerowa polozyc?
Jak rozliczyc uzyty material?
Czy wystawic na fakturze osobno pozycje za usluge i osobno na zuzyte materialy,
czy po prostu walnac wszystko jako usluga.
Jak wprowadzic do KPiR materialy? Czy najpierw jako towar a w momencie
wykonania uslugi przeksiegowac na koszty? Czy moze od razu w koszty?
PZDRWM, eS.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Najnowsze w dziale Podatki
-
Działka w spadku lub darowiźnie czy sprzedaż działki i przekazanie pieniędzy? Jakie obowiązują podatki i co jest korzystniejsze?
-
Wakacje przedsiębiorcy a koszty firmowe - co i kiedy można odliczyć?
-
Rzeczywisty właściciel w podatku u źródła - kluczowe objaśnienia MF po latach oczekiwania
-
KSeF 2.0: firmy będą miały tylko 4 miesiące na testy nowego systemu e-Faktur