    From: Sheen <z...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ryczałt a PKWiU - kto to sprawdza?
    Date: Thu, 21 Aug 2008 22:34:07 +0200

    Kto i w jaki sposób sprawdza, czy to, co zadeklarowałem jako przedmiot
    działalności zgodnie z PKWiU jest rzeczywiście tym, co robię?
    Chodzi o to, że chciałbym się rozliczać ryczałtem, wg stawki 8,5%, która
    dotyczy m.in. usług. Przeglądałem PKWiU i znalazłem punkt "Usługi
    pozostałe, gdzie indziej niesklasyfikowane" (co jest zgodne z prawdą, bo
    świadczę usługi, które nie są wymienione w innym punkcie PKWiU).

    Dodam jeszcze, że w zasadzie jestem "samozatrudniony", czyli de facto
    moje przychody pochodzą od jednego podmiotu. Ale to nie ma raczej
    znaczenia dla pytania, które zadałem.