  • 1. Data: 2007-05-24 16:10:16
    Temat: Rzepa - ciekawe arty
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/firma_070524/fi
    rma_a_2.html

    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/firma_070524/fi
    rma_a_8.html

    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/firma_070524/fi
    rma_a_6.html
    (odnosnie tego - wie ktos skad wziasc te interpretacje? sip mf nie zna
    kilku sygnatur z tego artykulu)

  • 2. Data: 2007-05-24 17:14:22
    Temat: Re: Rzepa - ciekawe arty
    Od: "ewka" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości news:op.tst9veleipkhj4@unk...

    > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/firma_070524/fi
    rma_a_6.html
    > (odnosnie tego - wie ktos skad wziasc te interpretacje? sip mf nie zna
    > kilku sygnatur z tego artykulu)

    No faktycznie tez nie znalazlam tego co akurat mnie zainteresowalo, chodzi
    mi o adres na fakturze w przypadku DG. W zasadzie to ja zawsze mam na
    fakturach tylko adres siedziby, bez adresu zamieszkania, ale wedlug tego co
    jest w tym artykule jest to bledne. Ciekawe czy w razie kontroli sie ktos
    przyczepi, no ale z drugiej strony zadne przepisy tej kwestii nie reguluja
    dokladnie wiec mysle, ze sprawa nie jest taka oczywista.

    --
    pozdr,
    ewka

  • 3. Data: 2007-05-24 18:20:48
    Od: "Baton" <b...@g...pl>

> [...]
    > ktos przyczepi, no ale z drugiej strony zadne przepisy tej kwestii nie
    > reguluja dokladnie wiec mysle, ze sprawa nie jest taka oczywista.

    Ja tez podaje adres prowadzenia DG, a nie zamieszkania... :-(

    BTW Czy adres zamieszkania = adres zameldowania (dowod osobisty) czy nie
    koniecznie?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 4. Data: 2007-05-24 18:52:56
    Od: "Greg" <m...@N...gazeta.pl>

    Baton <b...@g...pl> napisał(a):

    > Ja tez podaje adres prowadzenia DG, a nie zamieszkania... :-(
    >
    > BTW Czy adres zamieszkania = adres zameldowania (dowod osobisty) czy nie
    > koniecznie?

    Adres zamieszkania to miejsce, w którym znajduje się Twoje tzw. "centrum
    interesów życiowych".
    Tak więc z miejscem zameldowania może nie mieć wiele wspólnego :)

    Najlepiej jednak podawać adres zamieszkania taki sam jak adres zameldowania, a
    dodatkowo pod tym adresem zarejestrować siedzibę firmy (co nie wyklucza
    prowadzenia DG również w innych miejscach). Wówczas za jednym zamachem
    pozbywasz się wszystkich opisanych problemów.

  • 5. Data: 2007-05-24 19:02:15
    Od: "ewka" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Greg" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > prowadzenia DG również w innych miejscach). Wówczas za jednym zamachem
    > pozbywasz się wszystkich opisanych problemów.

    No tak, madry Polak po szkodzie, teraz to by trzeba bylo zaplacic 50 zeta i
    zmienic

  • 6. Data: 2007-05-26 10:37:34
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Greg w <news:f34mu8$2oj$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    > prowadzenia DG również w innych miejscach). Wówczas za jednym zamachem
    > pozbywasz się wszystkich opisanych problemów.

    Ta, tylko w gminie to mnie nie chcieli wpisać w zaswiadczenie adresu
    zamieszkania==adres pobytu tymczasowego>3m (we wniosku było miejsce na adres
    zameldowania na pobyt stały, które w zaświadczeniu zmieniło sie w adres
    zamieszkania). Siedzibe wpisali wg adresu zameldowania na pobyt tymczasowy.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2007-05-26 21:19:28
    Od: "ewka" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > dodatkowo pod tym adresem zarejestrować siedzibę firmy (co nie wyklucza
    > prowadzenia DG również w innych miejscach).

    Tylko w takim przypadku pojawia sie tez inny problem, wiekszosc dostawcow
    zle odczytuje adresy, albo pisza faktury na adres dostawy (siedziby), albo
    pisza dobrze na adres domowy i wysylaja zle, tez na adres domowy. W zasadzie
    to chyba glowny powod tego, ze unika sie pisania innych adresow niz
    faktyczne miejsce DG.

    --
    pozdr,
    weka