  • 1. Data: 2007-05-24 14:04:22
    Temat: SPRZEDAZ MIESZKANIA A ULGA PODATKOWA
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Musze sprzedac mieszkanie przed uplywem 5 lat od momentu skorzystania z
    ulgi. Co ja mam zrobic, aby nie zwracac tej ulgi? Czy oswiadczenie, ze
    pieniadze przeznacze na zaspokojenie moich potrzeb mieszkaniowych cos da? Co
    tu robic kruca bomba.

    Adam

  • 2. Data: 2007-05-24 22:37:13
    Temat: Re: SPRZEDAZ MIESZKANIA A ULGA PODATKOWA
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Adamski" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > ulgi. Co ja mam zrobic, aby nie zwracac tej ulgi? Czy oswiadczenie, ze
    > pieniadze przeznacze na zaspokojenie moich potrzeb mieszkaniowych cos da?

    art 16 ustawy o podatku od spadków i darowizn.
    tam są wyjątki kiedy można się wymigać.
    pamiętaj, że podatek będzie od aktualnej wartości mieszkania i może zdrowo
    łupnąć po kieszeni.