  • 1. Data: 2007-05-24 13:51:21
    Temat: Rejestracja VAT-EU i validacja numeru w necie
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    Witam.
    Zarejestrowałem swoją DG w VAT-EU, gdyż chcę zostać resellerem
    oprogramownaia spoza granic naszego kraju. Na stronie rejestracyjnej
    danej firmy muszę wpisać NIP europejski czyli PLxxxxxxxxxx. Wpisałem, a
    aplikacja powiedziała mi, że numer jest nieprawidłowy?
    Czy mam rozumieć przez to, że to jest gdzieś sprawdzane na jakimś
    serwerze? A jeśli tak, to po jakim czasie od rejestracji mój numer NIP
    zostanie umieszczony na tym serwerze?
    Z góry dzięki za odpowiedź.

    --
    Pozdrowienia
    Radek Dobrowolski vel Buster

  • 2. Data: 2007-05-24 14:03:29
    Temat: Re: Rejestracja VAT-EU i validacja numeru w necie
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "Buster" <r...@w...p.lodz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy mam rozumieć przez to, że to jest gdzieś sprawdzane na jakimś
    > serwerze? A jeśli tak, to po jakim czasie od rejestracji mój numer NIP

    Po wydaniu decyzji przez MF - okolo 30 dni.

    Darek

  • 3. Data: 2007-05-25 06:41:29
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    Dariusz Domagała pisze:
    > Po wydaniu decyzji przez MF - okolo 30 dni.

    Dzięki za informację. Aczkolwiek nieco długo. Ehhh.

  • 4. Data: 2007-05-25 23:39:33
    Od: "b." <w...@g...com.i.tu.tez>

    Dnia 25-05-2007 o 08:41:29 Buster <r...@w...p.lodz.pl> napisał(a):

    > Dzięki za informację. Aczkolwiek nieco długo. Ehhh.

    ja mialem szybciej. sprawdzalem codziennie na
    http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/en/vieshom
    e.htm i w pewnym dniu
    pojawiłmi sie komunikat "Yes, valid VAT number".

    tydzien pozniej dostalem pismo ze skarbówki potwierdzające nadanie NIP UE

    ps do wątkotwórcy: walidacja a nie validacja : )

    b.

    --
    Foto Design zaprasza!
    www.bukowski.w8w.pl