  • 1. Data: 2002-04-04 18:24:15
    Temat: Re: US żąda wyjasnien
    Od: "pio" <k...@w...pl>

    Słyszałem że wystarczy powiedzieć że dochód masz z nierządu (usługi
    własne) - na razie nieopodatkowane.

  • 2. Data: 2002-04-10 09:50:51
    Temat: US żąda wyjasnien
    Od: marek <o...@o...pl>

    kupilem mieszkanie-250 000 zl.
    W ciagu ostatnich pieciu lat wykazalem dochod po opodatkowaniu ok 200 000,
    plus sprzedaz starego mieszkania 95 000. US zada jakichs oswiadczen skad
    mialem pieniadze,
    ile wydalem na zycie itp. Czy mam obowiazek udzielac szczególowych
    informacji?
    dzieki
    Marek

  • 3. Data: 2002-04-10 10:34:53
    Od: ">>Waldemar<<" <w...@p...rtk.net.pl>

    Użytkownik "marek" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mialem pieniadze,
    > ile wydalem na zycie itp. Czy mam obowiazek udzielac szczególowych

    :)) Powiedz ze cale zycie oszczedzales trzymajac pieniadze w skarpecie w
    obcej walucie. I niech Ci dadza spokoj

    pozdrawiam
    waldi

  • 4. Data: 2002-04-10 11:47:51
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik ">>Waldemar<<" <w...@p...rtk.net.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "marek" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    jak wszystko zawiedzie można powiedzić, że dochody pochodzą z płatnej
    miłości świadczonej osobiście PKWiU XXX69 ;)
    i to nie jest żart (może za wyjątkiem tego PKWiU) - to akurat nie jest
    jeszcze opodatkowane

  • 5. Data: 2002-04-10 16:05:32
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "marek" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > kupilem mieszkanie-250 000 zl.

    No to masz problem. Masz obowiązek się wykazać.
    Ciesz się, że nie mieszkasz w USA ani Szwajcarii
    Dostaniesz domiar, chyba że jesteś żigolak.

    Przecież nie brałeś łapówek ani nie dorabiałeś na czarno ani szef ci nie
    płacił więcej niż zgłosił, kredyt też miałeś.
    To auto i wyposażenie mieszkania nie są Twoje....

  • 6. Data: 2002-04-10 19:03:36
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "pio" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Słyszałem że wystarczy powiedzieć że dochód masz z nierządu (usługi
    > własne) - na razie nieopodatkowane.

    Jak trafisz na kontrolera skarbowego idiotę...To może przejdzie
    Oni są WREDNI, ale nie głupi:-)))
    Trzeba się jakoś wykazać, że jest się prostytutką czy żigolakiem, choćby z
    raportu policyjnego.

  • 7. Data: 2002-04-11 07:26:57
    Od: "Kret" <k...@w...onet.pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Oni są WREDNI, ale nie głupi:-)))
    > Trzeba się jakoś wykazać, że jest się prostytutką czy żigolakiem, choćby z

    A obrót świadectwami NFI? Też był nieopodatkowany i nieewidencjonowany.

    kret

  • 8. Data: 2002-04-11 10:36:10
    Od: Jano <m...@h...gula>

    Matovy napisał:

    > jak wszystko zawiedzie można powiedzić, że dochody pochodzš z płatnej
    > miłoœci œwiadczonej osobiœcie PKWiU XXX69 ;)
    > i to nie jest żart (może za wyjštkiem tego PKWiU) - to akurat nie jest
    > jeszcze opodatkowane

    No bo wtedy Państwo polskie byłoby "instytucjonalnym alfonsem"
    :)

    --
    Pozdrowienia
    J.

  • 9. Data: 2002-04-11 10:38:19
    Od: Jano <m...@h...gula>

    marek napisał:

> [...]
    > mialem pieniadze,
    > ile wydalem na zycie itp. Czy mam obowiazek udzielac szczególowych

    Kiedys jak kupno auta trzeba bylo zglaszac w US to ciagle pisalem:
    dochod z pracy, kredyt, oszczednosci (wszystko pi x drzwi).
    To samo przy mieszkaniu.
    Musza przeciez miec jakas podkladke, zeby Ci dac spokoj.
    --
    Pozdrowienia
    J.

  • 10. Data: 2002-04-11 12:45:47
    Od: johnkelly <j...@w...pl>

    Jano wrote:

> [...]
    > dochod z pracy, kredyt, oszczednosci (wszystko pi x drzwi). To sa-
    > mo przy mieszkaniu. Musza przeciez miec jakas podkladke, zeby Ci

    To po co sie czepiaja? Pomijajac, ze podatnik ma udowadniac, ze jest
    uczciwy.

    --
    Maciej 'John Kelly' Rozalski gg:1716136 mailto:j...@w...pl

    MG++ SG+ SD+ K p+ Z H-- D+ k- f SC++ T++ CP2020 L5K M:W W:M