  • 11. Data: 2009-12-14 21:57:48
    Temat: Re: ŚT bez faktury
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 5 Dec 2009, Piotr wrote:

    > Witam,
    >
    > 1os.DG+VAT
    > Chciałbym wprowadzić do EŚT wykorzystywany w DG prywatny komputer, który to
    > kupiłem przed założeniem DG i nie posiadam już faktury za niego.
    > Jako że korzystam z Małej Księgowości - karze mi tam podać numer dokumentu
    > nabycia - i co w takim przypadku powinienem zrobić?

    W odwecie też go ukarz ;)

    > A drugie to jak określić jego wartość i to udokumentować?

    - rynkowo, z grudnia roku poprzedniego...
    - przekonująco :]
    Ja bym się rozejrzał za zakończonymi aukcjami allegro.

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2009-12-16 19:20:52
    Od: kape <k...@w...pl>

    > W odwecie też go ukarz ;)

    > - rynkowo, z grudnia roku poprzedniego...
    > - przekonująco :]
    > Ja bym się rozejrzał za zakończonymi aukcjami allegro.
    >
    > pzdr, Gotfryd
    Witam! Panie Gotfrydzie prosze o priv.

    pozdr. K.

  • 13. Data: 2009-12-21 09:06:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Dec 2009, kape wrote:

    > Witam! Panie Gotfrydzie prosze o priv.

    Jak w kontekście tematu to nie wchodzi w rachubę.
    Nie mam zamiaru podpaść pod "doradztwo".

    pzdr, Gotfryd